Wonderfood Adventure begint in

Dagen
Uren
Minuten

Onze Wonderfood partners

Ze hebben allemaal dezelfde missie: beter eten en daarbij net zo goed voor de planeet als voor onszelf zorgen.
Zonder hen had Wonderfood Adventure nooit bestaan. Hartelijk bedankt aan onze geliefde partners!

Delhaize Logo Black

delhaize

Al meer dan 150 jaar helpt Delhaize alle Belgen om beter te eten en beter te leven. We zorgen graag voor uw dierbaren, door u de beste producten van onze lokale landbouwers en kwekers aan te bieden, innovatie op elk niveau aan te moedigen en er alles aan te doen om afval te beperken.

We staan elke dag aan jouw zijde om al je vragen en keukenbehoeften om te zetten in heerlijke maaltijden.

Meedoen met Wonderfood Adventure was een voor de hand liggende keuze. En we zijn er trots op dat we hoofdsponsor zijn van deze eerste editie.

Titel Sponsor

Dolce Gusto Logo

Nescafé Dolce Gusto

Een intense Espresso met een perfect cremalaagje, een evenwichtige Lungo, een heerlijke Café au Lait of een Cappuccino met een zacht melkschuimlaagje? Open jouw koffi­ebar gewoon thuis met NESCAFÉ Dolce Gusto en ontdek meer dan 30 smaken!

Hoofdpartner

Alpro Logo

Alpro

Een gezonde levensstijl aanhouden en die oude gewoontes afzweren is vaak lastig, dat weten we. Daarom willen we iedereen aanmoedigen om werk te maken van een gezonde levensstijl met ons heerlijke plantaardige assortiment. Stap voor stap, dag na dag, op weg naar een gezonde routine. Want elke verandering – hoe groot of klein ook – is een positieve stap in de goede richting. Vooruitgaan, daar draait het om – een visie waar we als plantaardig pionier, al sinds de jaren ’80, aan vasthouden.

Hoofdpartner

Eggo Logo

èggo

Bij èggo vinden we dat we allemaal af en toe verandering nodig hebben. Een kleine of grote verandering, om ons leven te veranderen. En wat als een ander interieur ook een andere richting aan je leven gaf?

Hoofdpartner

AB Inbev Logo

ab inbev

Wij zijn AB InBev, ’s werelds grootste brouwer, met Belgische roots, die als doel heeft om mensen voor de komende 100 jaar samen te blijven brengen. Daarom richten we ons op de troeven van bier: we zijn lokaal, natuurlijk en inclusief.

Lokaal: We bieden 15 lokaal gebrouwen biermerken van hoge kwaliteit aan, die diepgeworteld zijn in onze Belgische cultuur.

Natuurlijk: Onze bieren worden gebrouwen met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en we gebruiken 100% hernieuwbare elektriciteit.

Inclusief: We hebben een assortiment voor iedereen en voor elke gelegenheid; van blond tot bruin, van fruitig tot champagnebier en zelfs een volledig alcoholvrij portfolio.

Hoofdpartner

Bertagni 1882

Bertagni staat bekend als de oudste producent van gevulde pasta.
Sinds 1882 hebben we ons sterk toegelegd op het behoud van de authentieke smaak van gevulde pasta over de hele wereld, met alleen ingrediënten die u thuis in uw keuken vindt.

Hoofdpartner

D'ieteren

D’Ieteren Automotive is de officiële verdeler van de merken van Volkswagen in België. Het bedrijf verdeelt Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Microlino en Porsche, en verder ook onderdelen en accessoires. Er zijn ongeveer 1,2 miljoen voertuigen van de VW merken in het verkeer, wat neerkomt op een marktaandeel van 22,5%. D’Ieteren Automotive beheert een sterk netwerk van zelfstandige concessiehouders in het hele land en bezit zelf concessies langs de as Brussel-Mechelen-Antwerpen. Om zijn aanbod te vervolledigen, verkoopt het bedrijf tweedehandsvoertuigen (My Way en Audi Approved+) en verleent het onderhouds-, financierings- en leasingdiensten via VDFin, een joint venture met Volkswagen Financial Services. Het doel van het bedrijf: “bouwen aan een vlotte en duurzame mobiliteit voor iedereen”.

Hoofdpartner

Dit avontuur zal ook in de kijker gezet worden op RTBF-media (La Une, Tipik en VivaCité).

La Une Logo
Vivacité Logo

Neem contact met ons op